Äldrefrågor

Strålande sol och mycket folk på stan

Alltid fint att komma igång igen. Vänsterpartiets RÖDA LÖRDAGAR i Vänersborg har blivit en tradition. Inte ska man vänta till början av nästa valrörelse, det är bara att ge sig ut och prata med folk. Nu var det för en gångs skull inte på stamplatsen i gågatekrysset, men plantaget med mycket sol duger gott. Idag var temat ”Äldrefrågor” – och där fanns mycket att anföra. Några uppdrag fick våra fullmäktigeledamöter med sig. Socialnämndens ledamöter fick stå till svars och förklara varför det tycks så svårt ”att det blir till” när Vänsterpartiet har så fina förslag. Givande samtKK ochal!

Alltid fint att komma igång igen. Vänsterpartiets RÖDA LÖRDAGAR i Vänersborg har blivit en tradition. Inte ska man vänta till början av nästa valrörelse, det är bara att ge sig ut och prata med folk. Nu var det för en gångs skull inte på stamplatsen i gågatekrysset, men plantaget med mycket sol duger gott. Idag var temat ”Äldrefrågor” – och där fanns mycket att anföra. Några uppdrag fick våra fullmäktigeledamöter med sig. Socialnämndens ledamöter fick stå till svars och förklara varför det tycks så svårt ”att det blir till” när Vänsterpartiet har så fina förslag. Givande samtal!

MRflera

flera