Kommunfullmäktige 28 mars 2012

Kommunfullmäktige sammanträder nästa gång på onsdag 28 mars, här är länken till kallelsen, till handlingarna för alla ärenden och slutligen länken till beslutsförslagen från kommunstyrelsen .

Här är länken till protokollet från kommunfullmäktiges sammanträde den 1 februari. Här sammanställningen över alla mötesdagar för hela året 2012.

Nästa gång sammanträder kommunfullmäktige på onsdag 28 mars 2012. Vänsterpartiets fullmäktigegrupp med åtta ledamöter och fyra ersättare träffas för att gå genom ärendelistan. Nästa träffen är på tisdag 20 mars 2012 i Folkets Hus, start 18.00. Observera starttid redan kl 18.00 med tanke på att vi också diskuterar våra tankar kring Medborgardialogen ”framtidens skola i Vänersborg”. Partiets alla medlemmar och även andra som vill informera sig och följa våra diskussioner är välkomna att närvara vid gruppens möte.

——————————————————————–

Vänsterpartiets ledamöter  och ersättare i kommunfullmäktige kan du ta kontakt med på vår hemsida, klicka fram våra åtta ledamöter och fyra ersättare: James Bucci Marianne Ramm Stefan Kärvling Lutz Rininsland Eva Lindgren Adam Frändelid Ann-Christine WollnyMagnus Kesselmark – Emir Terzic Joachim Johansson Göran Stenman Pontus Gläntegård.