Arena Vänersborg julkalendern

Arena Vänersborg projektstyrelsemötesprotokoll nummer 24

24

Givetvis skall det vara en tomte, här i full färd med att attestera de senaste Arena Vänersborg fakturorna. Vem är Arena tomten? Det får ni avgöra själva efter att ha läst samtliga 24 diarieförda projektsyrelsemötesprotokollen. Lite lustigt att de är 24 stycken till antal, om nu alla har blivit diarieförda….

Protokoll nummer 24 som är det sista.

Punkt 4 innebär lite namngivning medan det avvaktas med ett delbeslut med hänvisning till ”kanske bör allmänheten få delta i processen”. Titta vad de kan om de tänker lite utanför deras låda eller var det lada.

Punkt 5 S Anders tackar för det roliga. Men det roliga är inte slut än. Vi får se vad revisorerna kommer fram till. Här är deras minnesanteckningar från sjunde träffen. Och efter revisorerna blir det polis och åklagares tur.

Punkt 6 En social avslutningsceremoni? Må Gud bevara oss från att ”Bohusgruppen” tar ytterligare en övernattning vid Bohusgården!

Synpunkter på det som skrivs i vår julkalender? Skriv gärna en kommentar.

Upprörd över det som kommer fram och misstänker eventuella brott? Skriv gärna
en rad till polis och åklagare.
Polisärende K 171809-09 handläggare Erold Coleman eller åklagareärende AM-163708-09 handläggare Sune Johansson.

God Jul allihopa